انتخابات

۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
کد خبر: 887200

صبح که برای صبحانه می روم ازدحام چند برابری نسبت به روزهای گذشته متعجبم می کند. صف آسانسور و صندلی های مملو از جمعیت درین روزها سابقه نداشتند.

روز مسابقه... فرانکفورت شلوغ تر از همیشه

این وضعیت احتمالا مربوط به مسابقه امروز است. بازی حساس دو تیم رومانی و اسلواکی قرار است در ورزشگاه فرانکفورت آره نا برگزار شود پس طبیعیست که توریست های بیشتری بخصوص از هواداران رومانی که با به دست داشتن پرچم های کشورشان قابل تشخیصند درین جا حضور پیدا کرده باشند.
کل روز را به استراحت می گذرانم. امروز عصر به دلیل برگزاری بازی و فردا بخاطر جابجایی احتمالی فرصتی برای این کار نخواهم داشت پس باید انرژی کافی ذخیره کنم.
چند ساعت مانده تا آغاز مسابقه بسمت استادیوم می روم. تعطیلی مدرسه تراموای برقی همیشه خلوت را تا حد انفجار رسانده و خب می توانید حدس بزنید چه سر و صدایی که بچه ها تا لحظه رسیدن به مقصدشان راه نیانداختند.
در راه تعدادی از هواداران دو تیم را می بینم که امیدوارند تیمشان راهی دور بعد شود. اطراف ورزشگاه شلوغ تر و پر سر و صدا تر است. شیپور، تشویق، شعار... همه دارند برای یک مسابقه هیجان انگیز خودشان را آماده می کنند. من اما بنابر تجربه گمان می کنم به دلیل حساسیت های بالای این دیدار بازی محتاطانه ای از جانب هر دو تیم شاهد باشیم.
اگر بلژیک در بازی همزمان بتواند اوکراین را از پیش رو بردارد و یا حتی برعکس، هر دو تیم رومانی و اسلواکی به عنوان تیم های اول و دوم گروه E مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را پیدا می کنند پس لازم نیس خیلی بی گدار به آب بزنند. بخصوص که وضعیت تیم سوم این گروه نیز خوب است و شانس بالایی برای صعود دارد.
در دور بعدی هم باید به مصاف یکی از تیم های اسپانیا، فرانسه یا انگلیس بروند پس اول یا سوم شدن نمی تواند خیلی تاثیرگذار باشد. هرچند اگر نگاهشان به مراحل بالاتر است، مسیر جدول در طرفی که انگلستان حضور دارد کمی مناسب تر بنظر می آید.
البته پیش بینی من کاملا غلط از آب در می آید چون بازی رومانی-اسلواکی در جوی فوق العاده و هیجانی خارق العاده برگزار شد و هیچکدام از دو تیم روی به بازی سراسر محتاطانه نیاوردند تا یک هفته بعد از رسیدن به آلمان، شور و حرارت ناشی از مسابقات یورو ۲۰۲۴ به من هم منتقل شود.

خبرنگار: مهدی بشکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.